Corona protocol Stichting Zalen Geenhoven

Protocol voor bezoekers en spelers Stichting Zalen Geenhoven

• Lees zorgvuldig de informatie en aanwijzingen bij binnenkomst en volg deze op.
  • Verplicht gebruik desinfectie-handgel bij binnenkomst.
  • Geef uw naam en telefoonnummer door i.v.m. event. contactonderzoek bij infectie. (deze gegevens worden 14 dagen bewaard en dan vernietigd)
  • Houd 1,5 m afstand.
  • Hoest en nies in elleboog.
  • Geen handen schudden.
  • Vaste zitplaatsen voor alle bezoekers
  • Spelers (sportactiviteiten) blijven aan tafel zitten en alleen de speler(s) die aan de beurt is/zijn mag/mogen staan. Let hierbij op de 1,5 m afstand! (biljart-darten-tafeltennis)
  • Houd u aan de hygiëne regels zoals, was vaker je handen en gebruik desinfectie-handgel.
  • Blijf thuis bij klachten zoals hoesten, keelpijn, neusverkoudheid enz.
  • Betaling liefst via pin of contactloos.
  • Volg de aanwijzingen van de medewerker op.

Wanneer u zich niet houdt aan de geldende 1,5 meter regel en overige regels van de Overheid en het protocol voor bezoekers en spelers Stichting Zalen Geenhoven, dan kan de toegang worden ontzegd. Schade die onze stichting lijdt door uw handelen in strijd met die regels kan op u worden verhaald.

Aanvullende richtlijnen TTV Geenhoven

• Er zijn 2 presentielijsten aanwezig waarop iedereen zich moet registreren. Één lijst voor de Stichting Zalen Geenhoven en één lijst voor TTV Geenhoven.
  • Je dient thuis om te kleden en ook thuis te douchen. De kleedruimtes zijn gesloten.
  • Gebruikte ballen dienen in een aparte bak verzameld te worden.
  • Voor elke wedstrijd dient een nieuwe bal gebruikt te worden.
  • Tijdens de wedstrijd wordt er niet van kant gewisseld.

Steun TTV GEENHOVEN!

Steun TTV Geenhoven